13 lis 2020
Tymczasowe zasady świadczenia pracy przez pracowników AWFiS w trakcie pandemii COVID-19
Szanowni Państwo,
[…] zarządza się, co następuje:
- Wprowadza się obowiązek ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów pracowników AWFiS w pracy.
- W celu zapewnienia komunikacji zaleca się wykorzystywanie przez pracowników AWFiS korespondencji mailowej i kontaktów telefonicznych.
O ograniczeniu obowiązku świadczenia pracy przez pracownika AWFiS na terenie Uczelni każdorazowo decyduje bezpośredni przełożony pracownika, uwzględniając konieczność zapewnienia ciągłości funkcjonowania Uczelni. - Bezpośredni przełożony może polecić pracownikowi wykonywanie przez czas oznaczony pracy poza miejscem jej stałego wykonywania, zwanej dalej „praca zdalną”, o ile pozwala na to charakter wykonywanych zadań.
Bezpośredni przełożeni ustalają harmonogramy pracy pracowników AWFiS, mając na uwadze konieczność zapewnia ciągłości funkcjonowania Uczelni oraz rotacji pracowników świadczących pracę na jej terenie. - W przypadku polecenia wykonywania pracy zdalnej, bezpośredni przełożony pracownika AWFiS jest zobowiązany do ustalenia zakresu pracy świadczonej zdalnie i nadzorowania jej wykonywania.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania, z mocą obowiązywania do dnia 29 listopada 2020 r.